lunes, 11 de julio de 2011

Granja Elena



Potser per la seva situació, potser pels seus horaris pero ja feia temps que perseguiem aquest lloc, i ja fa temps que hi vaig anar, però com son les coses avui m'he adonat que encara no estava al lloc que li toca, quina injustícia. Va ser fa un any que en Joan em va "enredar" i em va portar a aquest fantàstic restaurant, on desde fa molts anys que la tradicional cuina catalana ens dona el seu millor perfil, en un entorn humil com les seves arrels, però sense res que envejar a les millors taules de la ciutat. Es un d'aquests llocs imprescindibles per a tot el qui li agradi el bon menjar, tradicional català però actualitzat. GRACIES JOAN!

.......................................................................................................
Ubicación: Passeig de la Zona Franca, 228
Precio: (no vaig pagar jo i no em van deixar veure a nota)

No hay comentarios:

Publicar un comentario